elektronika
Zařízení umožňující přesnou kalibraci vstřikovacích trysek benzínových motorů v různých režimech jejich použití. Přístroj je vhodný například pro ladění vysokovýkonných závodních motorů, diagnostiku nepravidelného běhu sériových motorů, diagnostiku zvýšené spotřeby a k dalším činnostem.
Popis ovládání testeru pro kalibraci vstřikovačů:
Tester se uvede do provozu připojením na napájení 12V. Po připojení se rozsvítí LED ON. Přepínačem můžete nastavit délku pulsů pro vstřikovače v rozsahu 1,5 až 15ms nebo trvalé sepnutí vstřikovačů během měření. Pulsy se opakují s periodou 20ms (odpovídá 50 pulsům/s). Hodnotu proudu pro buzení vstřikovačů během pulsu lze nastavit buď jako trvale maximální (mód SATURATED - délky pulsů na levé části přístroje) nebo tak, že na začátku pulsu je proud maximální a po uplynutí 1,5ms klesne na 20% maximální hodnoty (mód PEAK & HOLD - délky pulsů na pravé části přístroje).
Palivová rampa se připojí na zdroj tlaku paliva a jednotlivé trysky vstřikují palivo do odměrných válců.Naráz je možno připojit až 4 vstřikovače. Vstříknutý objem paliva se odečte na stupnici odměrného válce.
Po stisknutí tlačítka SHORT nebo LONG se spustí měření, které u tlačítka SHORT trvá 10s a u tlačítka LONG 1 minutu. Probíhající měření je indikováno LED POWER a lze předčasně ukončit stiskem kteréhokoli tlačítka.
Parametry přístroje:
* napájecí napětí 12V= (nutno respektovat správnou polaritu)
* doba měření 10s v režimu SHORT, 1 minuta v režimu LONG
* délka pulsu během měření 1,5-15ms nebo trvalé buzení podle polohy přepínače
* perioda opakování pulsů 20ms
* počet pulsů na 1 měření 500 v režimu SHORT, 3000 v režimu LONG
* maximální proud vstřikovačem 10A
* pokles proudu v režimu PEAK & HOLD na 20% po 1,5ms od začátku pulsu
Máte dotazy? Napište nám na info@michl-motorsport.cz nebo zavolejte +420 5 41 42 43 44